Retourneren & ruilen

Hoe retourneer of ruil ik mijn bestelling?

Stap 1 - Retour/ruilen aanmelden

Download het retourformulier vermeld hierin je ordernummer, de producten die terugkomen en de reden van retour. Wil je een product ruilen voor een andere maat? Stuur dit dan ook in je retouraanmelding. Wij zullen het product voor je reserveren mits er voorraad is en bij ontvangst van retour opnieuw toesturen.
 

Stap 2 - Retour opsturen

Stuur de item(s) binnen 14 dagen na ontvangst in originele verpakking met pakbon of het retourformulier retour naar:

K2 Store

Postbus 54

6658 ZH Beneden-Leeuwen
 

Stap 3 - Creditnota

Als het product aan onze voorwaarden voldoet zullen wij overgaan op terugbetaling van het aankoopbedrag. Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen zorgen wij dat je binnen 14 werkdagen een creditnota ontvangt en dat het geld terug wordt gestort op de rekening waarmee is betaald.
 

Wat zijn de voorwaarden?

- Het artikel dient binnen 14 dagen na ontvangt retour bij ons is binnengekomen

- Het artikelen moet in originele staat en/of verpakking inclusief tag verkeren

- De artikelen mogen niet zijn gedragen/gebruikt

- Wij nemen artikelen met make-up vlekken niet retour

- Badkleding mogen niet retour (om hygiënische redenen) 
 

Mijn retour voldoet niet aan de voorwaarden, wat moet ik doen?

Helaas kunnen wij deze producten niet retour meer aannemen omdat je niet aan de voorwaarden hebt voldaan.
 

Mijn product is beschadigd/ontbreekt/verkeerd geleverd, wat moet ik doen?

Wat ontzettend vervelend! Maak hier gelijk een melding van door een e-mail te sturen naar retour@k2store.nl. Vermeld hierin je ordernummer, de productnaam en stuur een foto van je klacht mee. Onze klantenservice onderzoekt graag het probleem en probeert zo snel mogelijk met een passende oplossing te komen.
 

Ik heb een verkeerd bedrag teruggestort gekregen, wat moet ik doen?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Stuur een e-mail naar klantenservice@k2store.nl en wij zullen direct uitzoeken wat er mis is gegaan. Vergeet niet je ordernummer mee te sturen!
 

Wat zijn de garantievoorwaarden en het garantietermijn?

K2 Store hanteert een garantietermijn tot 30 dagen na ontvangst van het product.

De onderstaande klachten vallen niet binnen de garantie:

- Uitzonderlijke slijtage

- Beschadiging door nalatigheid of door het niet houden aan de wasvoorschriften

- Batterijen

- Water, val of stootslijtage

- Verkleuring van sieraden

- Allergische reactie op stoffen en materiaal van sieraden
 

Wat zijn de kosten voor retourneren?

Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest, de reguliere pakketpost van PostNL is €6,95. Zonder bewijs van verzending met Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren niet terugbetaald.
 

Kan ik mijn bestelde artikel omruilen voor een ander artikel?

Bestelde artikelen kunnen helaas niet worden omgeruild voor een ander artikel. Het is alleen mogelijk om een artikel te ruilen voor een andere maat van hetzelfde artikel. Wil je toch graag een ander artikel ontvangen, dan raden we je aan om jouw aankoop retour te sturen. Wanneer jouw retour voldoet aan de voorwaarden, zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag. Je kunt voor het artikel dat je wilt ontvangen zelf een nieuwe bestelling plaatsen in onze shop.

 

 

© 2018 - 2019 K2 Store | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.